wtorek, 13 marca 2018

Zapora Gwiezdna na Wig 20

We wpisie Berkshire Hathaway napisałem o Zaporze Gwiezdnej, że kiedy wypada czytelnie na dole, Wig 20 będzie wzrastał.
Podana data – okolice połowy marca wypadła jak na razie czytelnie na dole, przyjmując za dzień zwrotu utrzymane podwójne dno z 9 marca.
       Proszę zwrócić uwagę że Wig 20 wykonał idealne podwójne dno, a drugi dołek wykresu kontraktów był o kilka punktów wyżej od pierwszego.
Pewna doza niepewności związana jest z wygasaniem marcowej serii kontraktów, a więc lekka ostrożność i jazda w górę na nowe maxima.
W piątek spróbuję napisać coś o falach.

Był wdech i wydech, czyli falowanie na wietrze i oto zatęskniłem znowu do poprowadzenia zbyszkowej przemowy dla kameralnej grupy inwestorów, aby pokazać jak czytać wykresy i skutecznie inwestować.

Pomyśl dobrze
Powiedz – napisz co pomyślałeś
Wykonaj swoją myśl.

Pomyślałem, napisałem, a wykonanie możliwe po wakacjach.
Listopad?

DOPISANE PO DZISIEJSZEJ SESJI
Po pierwsze: Miałem pisać o falach w piątek, a robię to dziś z powodu licznych maili: - Zapora w okolicy połowy marca pozostaje cały czas w mocy.
Po drugie: - kilku inwestorów napisało, że fale mogą być jak niżej. Czyli dołek może być jeszcze przed nami. Tak może być, nawet pasuje. A dziś spadliśmy z powodu DAXA oraz nie puściła SMA 18.
Kiedy może być ten ewentualny dołek? Dzień wygaśnięcia kontraktów, lub do 20 marca na przykład. Dalej są to okolice połowy marca. Jak to będzie w praktyce rynek nam pokaże.

3 komentarze:

  1. Taki ze mnie człowiek- widzę i słyszę lecz wiara jeszcze za słaba. Poczekam, poogladam, pomyśle, dojrzeję i dojrzę to w dziś nie wierzę. Rafał

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Zbyszku
    Fajnie byłoby spotkać się z Panem osobiście
    Paweł R

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeszcze jedna uwaga: w sobotę 17 marca księżyc będzie w nowiu ...

    OdpowiedzUsuń